Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Runkar du till det här?

Av Sture - 11 maj 2010 17:40



Era jäkla nötter, köper ni väl valda ord så lätt?


Med tanke på besöksstatistiken kontra innehållet i denna blogg så måste jag ha lyckats med den våta dröm kåta bloggare vill ha.

I snitt har jag 25 unika besökare per dag nu, för tre veckor sedan låg det på 300 unika, och ytterligare 2 veckor innan det så var det 0.


Kort och gott är denna blogg min latrin, här tömmer jag mina skit tankar när det blir fullt och sambon inte orkar lyssna längre.


Och det lyckas du hitta till, komiken är på topp.


Kom nu på att jag har ett gyllene tips att ge er som vill ha många besökare, och det är helt enkelt att klura ut morgondagens nyhet för skvaller folk och överkåta personer.

Kan ta som exempel det jag skrev om att Matilda knullar sönder aftonbladet (INLÄGG). Fick fnys om detta av en slump mitt inatten innan folket vaknat till liv, skrev ner mina tankar om skiten och pang så gick min latrin från 2 st unika besökare ena dagen till 1083 st den andra.


Det gäller att knulla eller bli knullad mina barn.




//Sture



       

      Från
          Kom ihåg mig
      URL

      Säkerhetskod
         Spamskydd  

      Kommentar

      Av Sture - 15 februari 2011 20:33


           Nej nu jäklar, vad gör du här? Gå vidare! Eller så stannar du kvar och tar del av min mentala avföring. Det är dags nu att väcka min störning till liv, allt för länge sedan sist nu Hilda. //Sture   ...

      Av Sture - 6 juni 2010 07:55


           Efter en stund fjompande på nätet så fann jag följande annons på blocket: http://www.blocket.se/stockholm/Ostermalms_lagenhet__linnegatan_27561400.htm?ca=11&w=1&last=1   Det är kort och gott en lägenhet som en privatperson tänkte hyra...

      Av Sture - 5 juni 2010 11:17


           Då jag ser mig som en Gubbe, så förblir detta en bild som ständigt kommer skära i mitt hjärta. En bil av värde skall behandlas med värdighet.   Ni som sedan anser att denna bil endast är skit, tig och knulla vidare med ditt älsklings ...

      Av Sture - 5 juni 2010 08:50

                +         Kat Von D                                 Amy Diamond      =          Lena Meyer-Landrut     Eller vad säger du Hilda? //Sture ...

      Av Sture - 5 juni 2010 08:25


             Under min sedvanliga jakt på nätets vilda och väl växta våtmarker fann jag en nisse som utan någon större vetskap visade rumpan, och därav föddes denna nya art.        Den Tyska Rumpnissen, även kallad Lena Meyer-Landrut.   ...

      Sture Stensson


      Vågar du? Din fega lilla räkodlare.

      Nu är det nära mina små barn

      Sök meningen

      SIFO

      Vad får dig att bli arg?
       Barn
       Michael Jackson
       Snatteri
       Överklass
       Arbetarklass
       Hemlösa
       Alkoholister
       Marita Häggström
       Grannarna
       Gamla människor
       Unga människor
       Våldtäkt
       Incest
       Satir
       Falska vänner
       Djur
       Skitiga underkläder
       Pojk/Flickvän
       Pedofili
       Föräldrar

      Du är inte ensam

      Funderingar?

      0 besvarade frågor

      Internationell


      Ovido - Quiz & Flashcards